خانه مطبوعات استان قم
1401/06/22 در 13:10 ب.ظ
تعداد بازدید:
فخرالدین یوسف پور:

اعلام آمادگی خانه مطبوعات استان قم برای همکاری با سوگواره ملت امام حسین(ع)

مبسوط |مدیر خانه مطبوعات استان قم، با بیان اینکه در حوزه رسانه باید بپذیریم که امروز فرهنگ حسینی و برنامه اربعین با هجوم رسانه ای اکثراً خارجی و بعضاً داخلی جهت تحریم و تحریف مواجه است،‌ گفت: این خانه حمایت از سوگواره ملت امام حسین(ع) و همکاری با آن را وظیفه خود می داند.

ارسال توسط : زهرا عسگری

به گزارش پایگاه شناختی مبسوط، مدیر خانه مطبوعات استان قم  در نشست خبری با موضوع فراخوان بخش رسانه های خبری دومین سوگواره بین المللی «ملت امام حسین(ع)» که در خانه مطبوعات استان قم برگزار شد، به بیان اهمیت پیاده روی اربعین در تحولات سیاسی و اجتماعی جهان پرداخت و گفت: در این سال ها شاهدیم که اجتماع اربعین به مانوری بین المللی بویژه برای جهان اسلام تبدیل شده است.  

وی افزود: در حوزه رسانه باید بپذیریم که امروز فرهنگ حسینی و برنامه اربعین با هجوم رسانه ای اکثراً خارجی و بعضاً داخلی جهت تحریم و تحریف مواجه است. تقابل با این امر تلاش مجدانه فعالان رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی را می طلبد.

مدیر خانه مطبوعات استان قم گفت: اربعین هراسی را یکی از برنامه هایی است که در سال های اخیر در کنار این اجتماع بزرگ اتفاق می افتد و این امر اهمیت حضور رسانه های متعهد به مکتب اهل بیت علیهم السلام بیش از پیش مشخص می کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهدیم که همایش های مرتبط با اربعین در سال های گذشته پررنگ تر شده است. یکی از این ها، سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) است که در آن فعالان رسانه ای می توانند به نحوی جهت تولید محتوای خبری و رسانه ای فاخر، نذر فرهنگی بپردازند.

یوسف پور خانه مطبوعات استان قم را حامی سوگواره ها و جشنواره های رسانه ای این استان دانست و گفت: این خانه با توجه به رسالت دینی و فرهنگ صنفی که وجود دارد حمایت از سوگواره ملت امام حسین(ع) را وظیفه خود می داند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
درباره فرمت های متن

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.