دروغ‌پردازی معاندان نظام برای ایجاد آشوب در قم
1401/07/09 در 20:04 ب.ظ
تعداد بازدید:
همچنان به دنبال ایجاد اغتشاش در قم؛

دروغ‌پردازی معاندان نظام برای ایجاد آشوب در قم +عکس

مبسوط | فتنه‌گران و رسانه‌های معاند نظام روز گذشته با انتشار ویدیوهایی از قم که به هفته‌های گذشته اختصاص داشته است، به دروغ شرایط قم را ناآرام منعکس کرده و همچنان به دنبال ایجاد اغتشاش در قم هستند.

ارسال توسط : زهرا عسگری

به گزارش پایگاه شناختی مبسوط، روزهای پایانی شهریورماه بود که افرادی در قم به بهانه فوت مهسا امینی به خیابان آمده و با سوت‌زنی و کف‌زنی در خیابان‌های بوعلی و صدوقی تجمع کردند.

از همان شب‌های نخست آتش زدن لاستیک و آسیب رساندن به ایستگاه‌های اتوبوس، مغازه‌ها و ماشین‌های شخصی مشاهده شد و آشوبگران آرامش و امنیت شهر را به حاشیه کشاندند.

نیروهای انتظامی در ابتدای تجمعات فقط سعی در متفرقه کردن افراد داشتند اما زمانی که آسیب رساندن به اموال عمومی روبرو شدند جدی‌تر وارد صحنه شده و اجازه ندادند که اغتشاشگران به آشوب‌ها ادامه دهند.

مردم انقلابی شهر قم نیز در حمایت از تلاش نیروهای انتظامی با برپایی راهپیمایی‌های مختلف بر لزوم برخود قاطع با اغتشاشگران تاکید کردند.

طی روزهای گذشته نیز نیروهای امنیتی وارد عمل شده و نسبت به دستگیری برخی از لیدرها و محرکان اغتشاشات در قم اقدام کردند.

با انجام این اقدامات شهر قم به آرامش رسید و مردم شهر بدون هیچ مشکلی به امور روزمره خود مشغول هستند اما معاندان نظام اسلامی، رسانه‌های ضد اسلام و برخی از چهره‌های فتنه‌گر خارج نشین به دنبال متشنج کردن فضای شهر مذهبی قم هستند و برای رسیدن به این هدف از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند.

این معاندان روز گذشته با انتشار ویدیوهایی از قم مدعی شدند که هنوز اغتشاش در قم ادامه دارد درحالی این ویدیوها قدیمی بوده و به هفته‌های گذشته اختصاص داشته است.

 

دروغ پردازی معاندان نظامدروغ پردازی معاندان نظام

تبدیل حقیقت به دروغ و دروغ به حقیقت حربه دشمن برای ایجاد تنش و آشوب در کشور است و متاسفانه فضای بی در و پیکر مجازی نیز بستر را برای تحقق این هدف دشمن محقق کرده است.

هر چند دسترسی به فضای مجازی طی روزهای گذشته محدود شده است اما معاندان از روش‌ها و بسترهای مختلف در تلاش هستند تا واقعیت را وارونه کرده و فضای ایران را متشنج جلوه دهند.

 

دروغ پردازی معاندان نظامدروغ پردازی معاندان نظام

 

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
درباره فرمت های متن

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.