پوستر | پویش ملی«نذر تلاوت»
1401/05/22 در 16:41 ب.ظ
تعداد بازدید:
با هدف ترویج کرسی های تلاوت در مجالس عزای امام حسین؛

مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه پویش ملی «نذر تلاوت» را برگزار می‌کند

مبسوط | مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با هدف گسترش کرسی های تلاوت و فرهنگ قرآنی در مساجد، تکایا و هیئات مذهبی و مجالس عزای اباعبدالله الحسین علیه‌السلام پویش ملی «نذر تلاوت» را ویژه نوجوانان سراسر کشور برگزار می کند.

ارسال توسط : فاطمه قاسمی

به گزارش پایگاه شناختی مبسوط،مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت علیه السلام با هدف ترویج فرهنگ قرآنی وکرسی های تلاوت در مجالس عزای اباعبدالله الحسین علیه‌السلام مساجد، تکایا و هیئات مذهبی پویش ملی «نذر تلاوت» را ویژه نوجوانان سراسر کشور برگزار می کند.
 در این پویش قاریان نوجوان و جوان با حضور در مساجد، تکایا و هیئات مذهبی در طلیعه مراسم عزاداری آیاتی از قرآن کریم را  برای حضار تلاوت می‌کنند.
آیات تلاوت شده در این کرسی ها آیات مرتبط با شان مقام امام حسین علیه السلام و آیاتی با محوریت فضائل اهل بیت علیهم السلام و عاشورا است.
نوجوانان برای شرکت در این پویش ملی باید از اجرای تلاوت خود گزارش تصویری تهیه کرده و به شناسه پشتیبان پویش در پیام رسان ایتا ارسال کنند تا اجرای آن ها در محافل و مجالس عزاداری در کانال های قرآنی  منتشر شود.
این پویش در سال گذشته با استقبال فراوان قاریان و هیئات مذهبی همراه بود.
در محرم سال جاری نیز پویش ملی «نذر تلاوت» از سوی قاریان ممتاز و نوجوانان قرآنی مرکز قرآن و حدیث در هیئت های مذهبی شاخص استان قم در حال برگزاری است.
نوجوانان سراسر کشور تا اربعین حسینی با حضور در مجالس و هیئات های مذهبی با قرائت و تلاوت آیات قرآن کریم در مدح امام حسین و اهل بیت علیه السلام می توانند در این پویش شرکت کنند.
لازم به ذکر است به برگزیدگان در این پویش از سوی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به قید قرعه هدایایی متبرکی و نفیسی اهدا خواهد شد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
درباره فرمت های متن

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.